BRUDFÖLJE & ANDRA VIKTIGA PERSONER.
copyright © .blogg.se 2011-07-31, 11:23:38 ♥ 0 Kommentarer

Igår eftermiddag blev det klart med mina tärnor ♥

Först ut har vi daniela min blivande mans syster :) och självklart bella en utav mina närmaste vänner och sist men inte minst emla min kusin som jag så många gånger som liten pratat bröllop med ;) Kommer bli toppen. Ska ta med dessa fina flickor och kika på klänning någon dag och prata frisyrer. :)

Jag har även fått en blomsterflicka/brudnäbb :) Olivia som jag har vart barnflicka åt och fortfarande passar ibland eller bara lånar lite ;) Kommer bli toppen bra det här.

Det bästa med hela brudföljet är att alla känner varandra på ett eller annat sätt, Emla och Julians bestman + marsalker har gått i samma klass på gymnasiet och Ballo (bestman) har jag kännt sen 2003 då vi var i konfirmations svängen.

Och det bästa med hela bröllopsdagen (förutom att julian blir min man ♥) är att mina fantastiska bröder kommer stå vid min sida hela vägen! jag älskar er. Tycker att tiden kan gå fortare nu så att det blir sommar 2012 och BRÖLLOP! :D:D

Nu ska jag kika vidare på olika blomsterarangemang. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0