BRUDBUKETTEN.
copyright © .blogg.se 2011-07-29, 11:33:33 ♥ 5 Kommentarer

Jag har en fundering och skulle vara tacksam för era synpunkter! :)
Jag vill ha rosor och liljor i min brudbukett. Fast kanske bara 1 lilja i mitten!?
Hur som helst ska hela buketten gå i vitt & ljusrosa och jag kan inte bestämma mig för om liljan/liljorna ska vara rosa eller vita.

FÖRSLAG 1

 

ljusrosa rosor och 1 eller flera vita liljor.

FÖRSLAG 2

 

vita rosor och 1 eller flera rosa liljor.

Eller ska man mixa rosor & liljor lite hur som?

TACK för synpunketr & förslag!!

Kommentarer
Postat av: lisa

förslag 2 :)

2011-07-29 @ 11:44:04
URL: http://lllissie.blogg.se/
Postat av: Floristen!



Jag skulle säga så här! Det är jätte fint med rosa rosor och en vit lilja! Kontrasten blir jätte fin där lika så kontrasten i formen! Och liljan kan du ha ligga lite åvanför rosorna om du har en vanlig rund brudbukett! Och så petar du in lite grönt, mitt förslag är hjärtan på tråd ^^ Allt det där blir en fin kontrast till din klänning också om den är vit =)



Sen finns det en nackdel med vita blommor framförallt rosor! Att de blir lätt förstörda. Om man råkar klämma till blommbladet så blir det brunt! Och en brudbukett ska ju hålla rätt länge ;)



Det var mina tipps! =)

2011-07-29 @ 12:16:31
Postat av: Daniela

svårt svårt.. tror nog vita rosor, och en rosa lilja i mitten, står ut lite mer :)

2011-07-29 @ 17:34:50
Postat av: Bella

Rosa rosor och vit lilja blir snyggast!

2011-07-30 @ 12:33:35
URL: http://bellls.webblogg.se/
Postat av: daniela

jag tycker som floristen!..

2011-07-30 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0