ÅSKA.
copyright © .blogg.se 2011-07-12, 14:16:14 ♥ Vardag0 Kommentarer

Efter att ha fixat med bloggen i drygt tre timmar läste jag lite bok. Sen satte jag mig med en kopp te och skulle se på tv.. somnade och vaknade av åskan. Tittade på familjen annorlunda och tog det lugnt. Nu kom hjärtat precis hem från jobbet så snart blir det att laga mat. Dagens middag kommer komma som middags tips efter det här inlägget. :)

Efter maten blir det nog att diska och sen slänga sig i soffan och titta på film. Känner mig lite seg idag efter att ha vart vaken sen klockan sex. :p Kanske blir det en kvällspromenad om vädret bättrar på sig. Middags tips kommer snart och i kväll blir det nog ett inlägg för bröllops - kategorin. :)

PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0