' VÄGEN MOT ETT LÄTTARE LIV.
copyright © .blogg.se 2011-12-11, 11:36:45 ♥ Viktnedgång2 Kommentarer


Jag har under många år sakt att jag ska gå ner i vikt, framför allt för att andra ska sluta snacka så jävla mycket skit och komma med sårande kommentarer. Jag har heller aldrig kyckats gå ner mer än nått kilo och sen har jag gått up allt + lite till igen. Men nu har jag insett att jag ska gå ner enbart för MIN skull.

Jag har fått en del elaka kommentarer den senaste tiden men märkt att jag tar inte åt mig. Det spelar ingen roll hur andra ser på mig, det viktiga är hur JAG ser på mig, hur jag mår. Jag tror på mig själv. Jag VET att jag kan klara detta och jag vet att min familj och mina vänner stöttar mig.

Tidigare levde jag i en värld där jag fick höra 'du kommer aldrig lyckas' 'jag tror på detta när jag ser det med egna ögon' mm. då var det lätt att ge upp. Varför skulle jag lyckas om ingen trodde på det, men viktigast av allt HUR skulle jag kunna lyckas när jag inte trodde på mig själv.

Idag står jag med starkare ben, jag tror på mig själv, jag vet att jag är värd det och jag har människor runt mig som stöttar mig fullt ut och tror på mig. Det här är MIN väg mot ett lättare & bättre liv.

Jag vill på förhand tacka alla som stöttar mig, som peppar mig och tror på mig.
Ni är guldvärda. ♥

/ Sandiie

Kommentarer
Postat av: Theres

Hej sandra!

Jätte bra att du ska kämpa för att gå ner i vikt, hoppas du lyckas. Jag reagerade bara på att du skrev att folk alltid snackar skit. Jag är ganska säker på att det inte bara gäller din vikt folk syftar på. Man kanske helt enkelt måste leva bättre också.

Du skriver att det är vägen till ett lättare liv, men jag hoppas för din egen skull att du ser vad som försvinner ifrån dig också. Vad jag har förstått så minskar människorna som stöttar dig.

"Spelar man teater hela tiden, vet man inte längre vem som är den riktiga rollen"

2011-12-11 @ 23:27:05
Postat av: Anonym

Vart finns dessa elaka kommentarer?

2011-12-12 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0