' UTMANING - DET HÄR ÄR BRA MED MIG. dag 4
copyright © .blogg.se 2011-12-13, 21:44:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

                                  

Dagen´s 'det här är bra med mig' kändes svår att komma på, svårare än dom andra tre men fick lite hjälp på traven. Och måste säga att det är att jag är väldigt förlåtande, inte alltid en bra egenskap men på slutet har jag lärt mig av olika händelser vilka som är värda att få mitt förlåtande. Nu måste jag bara komma på hur jag ska kunna bli mer förlåtande mot mig själv men det är en annan historia. ;)

Jag har alltid haft lätt för att förlåta andra i min närhet, något jag fått ångra ibland. Men idag ser jag skillnad på en äkta och en fejkad ursäkt och kan därför förlåta av rätt anledning.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0