' UTMANING - DET HÄR ÄR BRA MED MIG. dag 2&3
copyright © .blogg.se 2011-12-13, 09:38:12 ♥ Vardag0 Kommentarer



Då jag inte var inne på bloggen igår får det bli gårdagen´s och dagens 'det här är bra med mig' nu istället. :)


                         

Min beslutsamhet, (kanske lite lik min första MEN)
tack vare min beslutsamthet blir saker och ting gjort.
Envishet&beslutsamhet kanske går lite hand i hand,
men jag tycker man kan skilja på dem och se båda som något
POSITIVT och BRA. :)

Hmm .. det här var EXTREMT svårt! (hur ska denna utmaning gå?)

Mitt mod,
det får mig att utforska saker i mig själv som jag tidigare förträngt,
det får mig att VÅGA fortsätta fast att jag ibland undrar om det är rätt,
det får mig att göra saker som jag inte trodde jag klarade. mm. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0