' UTMANING - DET HÄR ÄR BRA MED MIG. dag 1
copyright © .blogg.se 2011-12-11, 10:34:52 ♥ Vardag1 Kommentarer

          







                     
  

Min envishet. (för det mesta!)
den har gett mig mod att starta denna viktresa,
den har fått mig att kämpa för vad JAG vill ha & det JAG mår bra av,
den har gett mig mod att stå på mig inför andra som förut satt sig på mig, 
den får mig att fortsätta kämpa när jag bara vill ge upp.

Min envishet är en egenskap jag inte tänker göra mig av med
även om den kan ge problem ibland. ;)
(eller vad säger du älskling? haha)


Kommentarer
Postat av: Julian

Din envishet är mycket god. Den utgör en bra del av dig. Men det kan bli lite tokigt ibland. :-P

2011-12-11 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0