' TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-08, 22:59:33 ♥ Vardag0 Kommentarer



Idag har jag, julian & carro sprungit runt i borlänge stad.
Först blev det en sväng på kupolen, lunch, kikade lite julklappar och umgicks.
Promenad in till stan där jag busigt nog beställde en julklapp till mig själv ;D
AVRIL LAVIGNES album goodbye lulleby + en dvd film. 229:- inte illa.

Så bokade vi kryssning till tallin (lettland) som jag skrev lite om tidigare. :)
Sen blev det hem till oss, såg film & myste med varm choklad och lussekatter.

Imorgon ska jag städa undan här hemma och sen ut och gå med Sibel. :)
Älsklingen jobbar hela dagen så det får bli en göra-nytta-umgås med fin vän-dag!
Nu ska vi sova så vi skrivs imorgon sötfisar. puss puss / S

ps. tusen tack för alla peppande kommentarer. Ni är underbara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0