' TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-29, 13:16:06 ♥ Vardag0 Kommentarer



2 dagar kvar av detta år. Helt sjukt va fort det gått, jag tyckte nyss det var vår ute och för att inte glömma känns det som nyss vi förlovade oss. MEN på nyårsafton (lördag) klockan 21.00 är det 365 dagar sen! SJUKT.

Det har vart ett bra år på många sätt men jag är glad att det snart är över. Jag är glad att jag kommit till insikt hur jag vill ha mitt liv, då kan jag leva 2012 fullt ut och bara njuta. (det är ju trotts allt det sista året vi får ;D haha)

Det finns några saker jag längtar extra mycket efter just 2012.

* Kryssningen till estland/lettland 4-6 januari.
* Min födelsedag 17 februari. (vet inte varför denna känns så spec. men längtar.)
* Våran bröllopsdag 28 juli. ♥
* Bröllopsresan till gotland augusti.

Det finns så mycket att vara glad för i mitt liv just nu. Idag (som säkert märks) känns livet inte lika mörkt som dom två senaste dagarna. Den värsta krisen i denna period är nog över och jag kan andas lite lättare nu. :)

Idag ska jag städa, rensa smycken och ha lite spa med mig själv. Imorgon ska vi handla inför nyårsafton och testa kläder inför kryssningen. :)

Hur ska ni fira nyår? :)
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0