' TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-22, 18:04:39 ♥ Vardag0 Kommentarer



Vilken dag,
vaknade lite halv dåsig och gjorde mig klar för att åka till svärmor & svärfar och hämta bilen. Direkt därifrån till borlänge för att handla julklappar och fixa det sista. Storhandla och blev stoppad av polisen pga att dom sökte en av våra grannar. Gissa om jag höll på att kissa på mig när dom startade blåljusen.. :p

När vi kom hem plockade jag in all mat, slog in julklappar och nyss åt vi mat. Jag ska städa undan och diska och sen ta en dusch så jag kan däcka i soffan. Imorgon ska jag dammsuga & torka golven så det är frächt på julafton. :)

Ha en bra kväll sötnosar så skrivs vi imorgon. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0