' TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-15, 18:33:26 ♥ Vardag0 Kommentarer



Dag 1 på praktiken gick riktigt bra. Grymt bra personal och underbara barn fulla med bus. ;D Längtar tills på måndag då jag ska tillbaka för att jobba måndag-torsdag. Sen blir det juluppehåll till 10 januari.

Efter praktiken mötte jag hjärtat på stan, vi åkte hem och bytte kläder och sen åkte vi till grönan för julavslutning. Hamnade på pitchers med Sibel, Linus och Moa för en cider och livemusik. Sen gick vi till Victusella och träffade flera vänner. Mycket trevlig kväll som avslutades med nattpromenad med Julian & Micke.

Idag har jag haft en sjukt irriterande huvudvärk, gnagande ångest och sånt skit. Var på djursjukhuset med älskade Nutte, han fick lämna blod för provtagning och nu väntar jag bara på att mamma ska ringa och tala om hur vi fortsätter. Ev. blir det att avliva honom. :( Min stackars lilla älskling som är så dålig. ♥

Sen åkte jag och hjärtat runt i bilen, lyssnade på musik och bara körde. Jag har legat i sängen och lyssnat på musik och bara tagit det lugnt, halv sovit (helt slut.) Ev. blir det en promenad om en stund eller en varm dusch. Imorgon  hoppas jag på träning! Nu ska jag ta en alvedon och slappa lite i soffan.

Ha en bra kväll. puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0