' TISDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-06, 17:42:38 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har jag vart först på samtal hos M.W och sen på bildterapi. Fingermålning vart dagens övning, HUR KUL SOM HESLT. Jag blev som ett barn på nytt och kladda med fina färger. ;) haha. Jag & hjärtat kikade runt lite på stan. Blev även en sväng förbi hos svärfar. Fikade och hämtade lite post.

Påväg hem var vi in på en liten blomsterbutik vid falukiriren och prata brudbukett. Och så hyrde vi film och handla med oss grilladkyckling och grönsaker. Väl hemma gjorde vi kycklingsallad och kika på One Tree Hill. Nu har hjärtat åkt på julbord med jobbet och jag ska mysa ner mig i soffan med julmust och filmen ' bridesmades '

När älklingen kommer hem ska vi kika på någon annan film (beroende på tid) Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och träffa min handläggare och sen ska jag till optikern. Men nu starta filmen så ska gå! (dvd'n lever sitt egna liv och jag orkar inte leta efter dosan.)

Ha en bra kväll. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0