' TISDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-13, 09:08:16 ♥ Vardag0 Kommentarer


Tesse & 'Anonym'
Jag spelar ingen teater, dom som försvinner är inte äkta. Däremot tillkommer det nya stjärnor och dom stöttar mig helhjärtat. Eftersom att du & jag inte länge umgås så är ju det svårt för dig att veta. Men istället för att bara lyssna på vad en viss person säger och kommentera att mina vänner försvinner så kan du ju fråga mig personligen och inte lyssna på vad en människa som inte finns i mitt liv har att säga. Tack iallafall för att du hoppas att jag lyckas. Denna förändring är för MIG och om mina 'vänner' faller bort så är dom inga riktiga vänner.

Och angående dessa elaka kommentarer så accepterar jag dom inte, jag kan läsa dom men jag tar bort dom just eftersom att jag inte längre bryr mig vad DU eller alla andra tycker. Nästa gång du har något att säga kan du ju skriva vem du är, eller törs du inte? Kanske är det så att du personligen sakt att du inte har något att säga mig längre?

_____

Tisdag och sista dagen i 'frihet' hur ska jag då spendera denna dag? Ska åka ner på stan och möta min bror iallafall och ge han ett brev och så ska jag lämna tillbaka filmer som vi hyrt. Sen ska jag åka hem och fixa lunch, göra lite matlådor att ha i frysen och plocka in den rena tvätten.

Men sen har jag ingen anning förens vid sju i kväll. Då ska jag & hjärtat åka till lugnet och simma några längder. Sen blir det hem, duscha och äta något. Och sen sova. Imorgon ringer klockan halv sju och min första dag på praktiken ska göras. Är spänd & nervös men det blir nog bra bara jag kommer dit. :)

Nu ska jag dricka en kopp te och bara ta det lugnt!
puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0