' SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-11, 08:57:30 ♥ Vardag0 Kommentarer


3:e advent idag, sitter i soffan och tittar på 'skattkammarplaneten' dricker te och myser med mina små bäbisar. Jag har precis beställt hem första julklappen, som varje år säger jag att jag ska vara ute i tid och ändå är jag ute sista stund. :p Men men .. hoppas iallafall att den blir bra (kan inte säga något om den då den är till min pojkvän).

Nästa vecka ska vi åka till kupolen och inhandla en hel del av dom andra julklapparna, kommer inte bli kul att trängas med alla människor men det får vara så, i år igen. haha! Tanken idag var att jag skulle ta det lugnt men så blir det inte, jag ska tvätta 15 - 19 och så ska jag damma, dammsuga & torka golv.

Städade här om dagen MEN söndag är städ & tvättdag och dammsugning + golvtorkning kan man göra flera gånger per vecka. ;D Vill slippa göra det under veckan då jag ska börja min praktik.

Nu är filmen snart slut så ska fixa frukost och slappa lite. Ha en bra 3:e advent.
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0