' SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-18, 10:23:29 ♥ Vardag0 Kommentarer



                         

Jag har haft en toppen helg tillsammans med fina vänner. Precis som det ska vara. Lite för mycket alkohol men får försöka tänka på att det är sällan jag dricker. Blir nog nyktert till nyårsafton iallafall! :)

I fredags hade jag myskväll med Carro. Hon kom med nya Avril Lavigne skivan och min helg var räddad redan där. Vi åt mat, drack lite och gjorde oss klara. Spelade spel och sen kom Arre & Löken, vi drack några öl och vin och sen gick jag, carro & arre ner på stan.

Jag & Carro hamna på etage och dansa rumpan av oss. Tack gumman för en rolig kväll. :) Och tack Arre för att du gick med oss hem! Satt kvar hemma hos arre och snacka ett tag och sen gick jag hem och sov.

Igår åt jag, julian & carro mysfrukost med massa bacon och äggröra. ;) och sen åkte jag & julian hem till mamma&håkan. Bakade knäckebröd, julgodis och åt årets första hemkokta risgrynsgröt. Medans julian & håkan kollade på film spelade jag och mamma yatzy och drack te.

På kvällen gick vi hem till ballo som var hemma i Sverige över helgen. Blev mexicanskt barnkalas för att fira att Stig hade namnsdag. ;) Ballonger, serpentiner och partyhattar. Massa alkohol, musik och skratt. Gick sen hem från järnet till arre och satt och snacka ett tag.

Hem och sov och idag tänker jag bara städa undan från helgens galenskaper, tvätta och sen ta det så lugnt det bara går. Kolla på film och slappa. Imorgon är det jobb som gäller och ev. åka till kupolen och köpa julklappar. Nu ska jag ta mig nått att äta trotts att det inte finns mjölk. :(

Ha en bra dag. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0