' SISTA INLÄGGET.
copyright © .blogg.se 2011-12-31, 10:13:13 ♥ Vardag0 Kommentarer



Efter att ha sovit drygt 11h känner jag mig bättre än igår kväll. Julian jobbar, katterna sover och jag sitter här och bara andas in lugnet. Huvudvärken finns dock kvar men den kan jag leva med. ;)

Gjorde ett massutskick på 'gott nytt år' sms, trodde min stackars telefon skulle ge upp. HAHA! Men nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte kommer fram i kväll eller så för nu har jag sakt det till alla. (om alla får smsen förstås) i-landsproblem!

Hur som helst, detta är sista inlägget.

Ok.. inte sista någonsin, men sista för i år. ;D Har massa saker att göra idag så kommer inte hinna blogga. Först ska jag dammsuga och torka golven, lägga köttet i marinad, fixa naglar och massa annat förberedande inför kvällen.

Carro & Martin kommer hit vid tre och hjälper till och sen firar vi nyårsafton med 3-rätters middag, ost&kex, chokladfoundu, alkohol, spel, skratt och musik. Och en skål + puss vid 21.00 för att jag och julian varit förlovade ett år då. Strax innan tolvslaget ska vi gå ner till 'emma' bryggan och tända eldlycktor som vi släpper upp på tolvslaget, så skålar vi och skjuter raketer.

Kommer en bildbomb p våran magiska nyårsafton imorgon ELLER på måndag! :)
Hoppas ni får en toppen dag/kväll. Passa fingrarna om ni ska skjuta raketer och drick med förstånd!

GOTT NYTT ÅR!! Vi skrivs 2012 sötisar. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0