' PERSONLIG TRÄNARE
copyright © .blogg.se 2011-12-16, 11:07:41 ♥ Viktnedgång0 Kommentarer



Jag har fått äran att dela min kamp med en PT, min alldeles egna och super motiverande PT heter Sibel och hon vet vad hon pratar om. Jag har inte mött en människa som lyckats göra mig så motiverad och villig att utsätta min kropp för hård fysisk träning. (kanske även en del psykisk.)

För mig är det super bra,
jag behöver en spark i baken vissa dagar och då är hon bara ett telefonsamtal bort och så är jag på banan igen. Fram till nyår kommer vi kämpa på för att jag ska nå mitt FÖRSTA delmål. :) Personligen är jag lite osäker men Sibel är övertygande när det gäller den saken. ;)

Det känns skönt att jag har någon som varit där jag är, någon som nästan håller mig i handen. Att jag har någon som kan pucha på lite extra när jag helst lägger mig ner och ger upp. För övrigt är det en fantastisk känsla när man bestämmt sig och man märker att INGEN kan ändra på ens beslut.

När man själv märker att en förändring påbörjats och att den gör en gott. Det är många bitar som faller på plats nu och jag gillar´t. :)

Ha en bra dag! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0