' JULAFTON 2011
copyright © .blogg.se 2011-12-25, 10:41:22 ♥ Vardag0 Kommentarer




                              
                                                               våran fina julgran. :)

Vilken underbar julafton jag har haft. Massa god mat, fina julklappar, familjen ♥ och skratt så man fått ont i magen. En och annan julgodis slank ner också! ;D

Började min underbara dag med frukost tillsammans med Carro och Julian, fick morgonpaket av tomten och så gav vi våra små bäbisar deras julklappar. Vilket röj det blev. :P Sen gjorde vi oss klara och blev hämtade för att åka till mamma. Där blev det glögg drickande och förb. inför lunchen.

Efter att ha ätit mindre mat än vanligt på jul var jag propp mätt. Alla satte sig för att se Kalle Anka, snacka lite och skratta massa. Så mysigt! Synd att inte hela familjen / släkten var med bara. Efter Kalle blev det kaffe och tårta och julklappsbyte. Jag & älsklingen delade ut inbjudningar till bröllopet och sen började vissa åka hem.

När det bara var jag, julian, mamma, håkan, patina, olle, patrik och maria kvar delade vi ut julklappar. Fick ett jätte bra syskrin av mamma och ett underställ som jag kan ha på jobbet. :) Jag och julian fick foundusett så nu kan vi äta massa goda frukter doppade i choklad ;D

Vid sex tiden fick vi skjuts av Patrina hem till svärmor och svärfar. Blev middag och jag kunde knappt äta för jag var fortfarande ganska mätt. haha. Efter middagen delade vi ut julklappar och kikade på svensson svensson. Även hos dom blev det massa skratt och tokigheter. Inte alls så där pinsamt tyst som det brukar kunna vara. :p

Kom hem efter tio och delade ut mer julklappar. Älsklingen höll på att ge mig en hjärtattack. Jag öppnade ett paket som jag trodde var en bok. Och detta är vad jag ser!



Lite osäkert tittar jag på Julian och han ler och säger ' du ska få ett körkort '
Jag kan inte fatta det. :) Jag, Johanna Sandra-lie Englund ska få ta ett körkort och inte betala en krona. :D:D

Lyckan blev total när paket nr två öppnades och jag fick one tree hill säsong 8 :D och som att inte det var nog fick jag en värmefilt! Mitt livs bästa julafton tror jag, inte pga julklapparna. Dom var ett STORT + men för att jag fick vara med min familj, med Julians familj och ha en riktig familje jul med massa skratt. ♥

Idag ska jag spendera dagen med att tvätta våra duntäcken pga en magsjuk katt. Städa undan julpapper och alla julklappar ska plockas upp och få en plats i vårat hem. Och så kanske jag ska öppna min nya fina målarlåda (från tomten / julian) och leka lite med fina färger. :)

Hoppas ni alla haft en bra julafton och får en bra annandag jul, grattis pappa på 52 årsdagen.
Ha det bra så skrivs vi kanske senare! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0