' INVÄGNING
copyright © .blogg.se 2011-12-16, 11:16:33 ♥ Invägningar0 Kommentarer





       

Invägningen denna vecka ser lite annorlunda ut. Jag och min PT har bestämmt att jag INTE ska ställa mig på vågen förens dagen för mitt första delmål, just för att jag inte ska bli fixerad vid siffran då muskler väger mer än fett. Men måttbandet får jag använda och ni kanske minns va det sa förra veckan?

111 cm runt magen (strax under naveln, där är jag som störst)
idag 108 cm det är alltå ett minus på hela 3cm på 1 vecka.

Och jag kan inte säga att jag gjort speciellt mycket mer än äta på bestämmda tider och promenerat lite grann. Jag är CHOCKAD men sjukt LYCKLIG. FAN VA JAG ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0