' I NEED A GIRLTALK.
copyright © .blogg.se 2011-12-26, 23:08:09 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag är i desperat behov av ett ordentligt tjejsnack.
Vet inte vad som är fel på mig,
känner mig bara så nere.

Är rädd för att sova så håller mig vaken så länge jag kan,
rädd för att vara vaken och alla tankar snurrar,
alla känslor väcks till liv och allt blir kaose.

Skulle behöva en biljett till himlen och hem igen.
Behöver prata med min Emma, behöver hennes armar runt mig,
behöver min bästa vän.

Det är inte många som känner mig på djupet.
Tror inte ens att min familj gör det.
Men emma visste, utan att säga ett ord så visste hon
och jag saknar våra timslånga telefon samtal,
saknar hennes skratt. Saknar våra tjejkvällar.

Om jag fick en enda önskan uppfylld så skulle det vara
att få henne tillbaka. Även om det bara var för en dag.
Jag skulle göra ALLT för att få ha henne med på mitt bröllop,
för att få skratta med henne så magen gör ont.

Eller bara gå till statol en torsdagskväll och köpa en varsin pucko.
Saknaden är brutal,
outhärdlig.

Det känns som jag ska explodera och tårarna väller fram,
jag kan inte få dom att sluta rinna.

Egentligen är det ingen mening med att gråta mera,
inget jag gör kan få henne tillbaka.

Och jag har flera underbara tjejer jag kan prata med,
men ingen av dom känner mig så som emma.
Jag vet att det är mitt fel,
jag släpper inte in dom så som jag släppte in henne.

Av rädsla att förlora ännu en nära vän.
Av rädsla att hitta en ny bästa vän.
Kanske känner emma sig ersatt om någon annan kommer mig så nära?
Kanske försvinner hon helt då?

JAG VET, det skulle aldrig hända.
Emma är inte .. eller var inte sån.
Hon skulle vilja att jag släppte in dom till 110% men det går inte.

Jag visste inte att man kunde sakna någon så här mycket,
att det skulle vara så här svårt att acceptera att hon inte kommer tillbaka.
Jag har jämt fått höra att jag är så stark ..
men vart är den styrkan nu?

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0