' Hon är min syrgas, jag hennes dykare. Utan varandra dör vi.
copyright © .blogg.se 2011-12-05, 09:20:23 ♥ Vardag0 Kommentarer







Hon&jag,
vi springer sjungandes, skuttandes genom skogen,
vårsolen glittrar i trätopparna.


Vi sätter oss i en blåbärsbuske,
pratar hemligheter, fnittrar och bara är.
Två bästa vänner, ensamma i skogen.


Nästa sekund är skogen iskall,
dimman ligger som ett tjockt täcke
och hon,
Emma är borta.


Jag ställer mig upp och ropar,
' emma, gå inte, lämna mig inte'
Så ser jag hennes vackra leende,
hör hennes skratt.


Jag springer emot henne men
hon byter håll.
Vänder ryggen mot mig.


Ett starkt ljus skymtar bland träden,
jag skriker hysteriskt till henne.
' EMMA, DET ÄR FEL HÅLL, KOM TILLBAKA '


Mina ben bär mig inte längre,
luften i lumgorna har tagit slut.
Hon är borta... föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0