' GODA NYHETER & MYS PÅ SCHEMAT.
copyright © .blogg.se 2011-12-16, 15:50:03 ♥ Vardag0 Kommentarer



ÄNTLIGEN har provsvaren kommit, älskade nutte hade höga värden både på lever och lite annat. Han ska få medicin i några veckor och om det går som det ska blir han frisk eller iallafall bättre. Nu håller jag tummarna och slappnar av iallafall lite. :)

Jag & hjärtat började städa men ganska snabbt blev han bokad på jobb, tillfällighet eller inte? ;D Hur som helst så städade jag klart, diskade och har nu duschat och klätt på mig. Senare idag kommer Carro och vi ska ha fredagsmys med vin & kex och massa tjejsnack. ♥

Imorgon ska jag åka hem till mamma och baka julbröd till julafton och på kvällen ska jag mysa med hjärtat OM han inte blir bokad på mer jobb. Vad har ni för planer i helgen? Någon som har tips på något gott julgodis som inte är allt för svårt att göra själv? :)

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0