' FREDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-23, 10:47:01 ♥ Vardag0 Kommentarer



Godmorgon,
jag är redo för att inta staden med hjärtat. Lite små saker som ska fixas som vi glömde igår. :p Tror att vi blir ensamma och att det inte är kö till någonting idag. Vad tror ni? ;)

När vi kommer hem ska det städas och ikväll när hjärtat jobbar kommer Carro. Äter middag och byter julklapp med mig. (jag har redan fått min av henne ;D haha) Imorgon är det julafton och det känns inte som det. Vart är julstämmningen?

Ha en bra dag så kanske vi skrivs senare.
PUSS / S

ps. fick en fråga om utmaningen - det här är bra med mig, den ligger på is då jag inte kommer på något bra med mig. är inte helt sams med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0