' FÖRSTA INVÄGNINGEN.
copyright © .blogg.se 2011-12-08, 10:51:40 ♥ Invägningar2 Kommentarer

Det är torsdag och som jag lovat ska jag dela med mig av första vägningen idag.
Det är 1 månad sen jag sist stod på en våg och jag kan lova att jag är galet STOLT och nöjd över resultatet.

Startvikt. 89.3 kg
Idag. 87.7

= en viktminskning på 1.6 kg

För att göra det lite mer intressant mätte jag magen,
jag höll på att ramla omkull.

Starten. 116cm (strax under naveln)
Idag. 111 cm

= Ett STORT minus på hela 5 cm!

Nu inser jag att JAG kan verkligen, kan jag uppnå ett så bra resultat med knappt någon träning och en hel del onyttigheter (ingen coca-cola på 20 dagar idag!) på fyra veckor så kan jag göra nästan vad som helst. ;D

Ha en toppen dag så ska jag njuta av mitt resultat. PUSS / en väldigt glad S

Kommentarer
Postat av: eva

Ja du tänk då vad som kan hända om man skiter i allt onyttigt!!!kram

2011-12-08 @ 11:20:37
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

Heja! Fasen vad roligt att läsa. Kämpa på tjejen!!

2011-12-08 @ 13:25:06
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0