' ENERGIBOVAR.
copyright © .blogg.se 2011-12-30, 12:41:47 ♥ Vardag1 Kommentarer



Det är många som säger till mig att jag ska göra mig av med energibovarna i mitt liv. Jag vill själv bli av med dom, några är redan borta men det finns två viktiga människor i detta spel och jag vet inte hur jag ska kunna göra mig av med dom eller deras dåliga energi som tar fram dom sämsta tänkbara sidorna hos mig.

Mina svärföräldrar. Jag förstår att Julian vill ha sina föräldrar i sitt liv, vem vill inte det? Men oftast tar dom så sjukt mycket energi. Jag blir en helt annan tjej i deras närvaro. Och som vanligt när vi ska låna bilen kommer dom på i sista minuten att dom skulle ha den och blir någon timme sen. Idag är inget undantag och klockan springer i väg.

Hur gör man i en sån härsituation? Jag och Julian ska ju ändå gifta oss om 7 månader och han föräldrar är en STOR del av hans liv. Men samtidigt så tycker dom inte om mig pga min bakgrund. En bakgrund jag inte kan påverka, jag är inte ens den tjejen längre .. men dom har inte tillräckligt mycket intresse för att se mig för den jag är.

Är rädd att dom förstör mer än dom gör nytta. Kan man verkligen be sin partner välja mellan sina föräldrar och en själv? Jag vet inte hur jag skulle känna om han bad mig välja. (inte för att min mamma är som hans men ändå ..)

Känner mig frustrerad, arg & ledsen. Och ganska besviken om jag ska vara ärlig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet på ett ungefär hur det är.. Jag har varit osams med min svärmor MÅNGA gånger och under LÅNGA perioder. Och min sambo har alltid valt mig före. Och de samma gäller mina Pappa beter sig dåligt både mot min sambo och mot mig. Och jag väljer Ante före.. För vi är en familj nu. och tro mig jag o min pappa stod varandra jätte nära innan, nu kan vi knappt prata med varandra. Jag är där knappt längre. För han är inte värld att få all min uppmärksamhet när jag aldrig längre får något tillbaka! Så jag vert hur det känns. Men atomatiskt väljer man den som betyder mest för en, och det har ALLTID varit Ante. För de är ALLTID han som har räddat mig då jag stått som längst ner i de mörka. Men sådant känner man när man haft varandra så länge! Jag och han har varit tillsammans i 5år nu. Och vi vet vart vi har varandra. Och tro mig, jag har sårat den killen mer än något annat. Han är värld de bästa. och jag har bara sårat honom . Men han står kvar än och älskar mig..

Så både han o jag säger att ingen kan älska mig så som han gör!



Hoppas allt löser sig gumman, önskar er all lycka i världen <3

2011-12-30 @ 19:39:41
URL: http://stunell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0