' EN NYSTART.
copyright © .blogg.se 2011-12-01, 10:04:58 ♥ Vardag0 Kommentarer

Det känns oerhört läskigt att blotta mig på det här viset. Min blogg har ALLTID varit väldigt personlig och öppen men jag har sällan pratat om min vikt, nästan aldrig lagt ut en bild utan att tänka på hur jag ser ut på den innan. Att låta er följa min resa jag håller på med är STORT, JOBBIGT men självklart UPPFRISKANDE och PEPPANDE.

Jag bloggar inte om min viktnedgång eller något annat för den delen för eran skull, jag gör det för MIG. För att bearbeta, kunna se tillbaka, minnas, glädjas och motiveras att ALDRIG komma tillbaka till det som varit. Tidigare har jag bloggat om allt möjligt, sånt som passar mig för stunden. Nu kommer det bli mera om just min vikt-resa, mina motgångar, framgångar och sånna saker som hör till när man ska förändra sitt liv.

Jag hoppas att jag kan motivera någon annan, stötta och hjälpa men i första hand driver jag denna blogg för MIN skull. :)

Från och med TORSDAG nästa vecka kommer jag 1 gång i veckan (torsdagar) lägga upp 'veckans invägning'. Där kommer jag skriva hur mycket jag gått ner eller upp under veckan och hur jag har tränat. Håller tummarna att det blir iallafall ett litet minus nästa vecka! :)

Ha en bra dag så skrivs vi senare! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0