' EN JOBBIG LÖRDAG
copyright © .blogg.se 2011-12-03, 18:16:08 ♥ Vardag0 Kommentarer

I torsdags åkte jag och Carro till lugnet, simmade lite och relaxade. SÅ SKÖNT! Vi fortsatte kvällen med godmat, film och tjejsnack. En sån där kväll som jag längtat efter så sjukt länge. Vaknade vid tolv igår och åt frukost. Älsklingen kom hem från jobbet vid tre tiden. Vi bakade pepparkakor, hade mjölkrig och bakade lussekatter.

Vi åt mysmiddag, duschade, kollade på one tree hill och MYSTE hela kvällen. ♥ Precis en sån dag/kväll som jag behövt så länge. Men idag går allting snabbt neråt, älsklingen jobbar återigen dygn. Alla kompisar är upptagna, jag är rastlös och blir galen på mig själv.

Har legat i soffan och läst massor. Ska försöka äta något, men vad?! Och sen ska jag fortsätta läsa.. har ju trottsallt fyra nya böcker. Imorgon när älsklingen kommer hem från jobbet funderar jag på om vi ska åka och simma och relaxa lite. ;) Får se vad som händer.

Nu ska jag fundera ut någon mat och sen läsa vidare. Är galetavis på mina vänner som sitter i sina hus med sina söta små bäbisar och har familjemys. Men hoppas ni alla får en härlig lördagskväll. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0