' EN GRÅ KVÄLL.
copyright © .blogg.se 2011-12-25, 19:03:59 ♥ Vardag0 Kommentarer

       


          

ibland saknar jag livet som det var förut.
Inte personerna som fanns i mitt liv, mest sättet att leva tror jag. Nej.
Inte det heller. Bitar ur mitt gammla liv saknar jag mega mycket.
Vissa personer med antar jag. Men jag är nöjd med hur livet är nu också.

Det är bara en grå dag idag.. antar jag.
Hur kan man sakna något som inte var bra?
Hur kan man sakna någon som inte behandla en bra?
Vänner som tar en för givet bör man inte lägga energi på, eller hur?

Jag har fantastiska vänner i mitt liv idag. Vänner jag inte skulle byta bort för något.
Jag har en bättre kontakt med min familj, jag har bättre kontakt med mig själv.
Jag vet vad JAG vill, jag vet vad JAG mår bra av och allt det andra har jag lämnat bakom mig.

Men varför känner jag mig då så tom?
Varför känner jag mig bortglömd och ensam just precis nu?
Är det för att jag igår var omkringad av människor och idag har vart ensam?
Eller är det för att Julian jobbar mer än han är hemma?
Eller är det bara så att jag har en grå dag?

:/ Ska mysa ner mig i soffan med ett glas julmust och min värmefilt.
När Julian kommer ska vi titta på one tree hill och äta godis. Myskväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0