' EMMA - världens bästa emma ♥
copyright © .blogg.se 2011-12-04, 09:44:54 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag hör ditt skrik, det är hjärtskärande och det ekar i mitt huvud.
Jag ser strålkastarna, bländande och dom finns där, som skarpa skuggor hela dagen.
Jag känner blodsmaken i munnen, klibbig och varm  och den förstör min aptit.


Jag saknar dig, jag saknar dig så in i helvete.
Det är dagar som igår, nätter som i natt då jag önskar du var här som mest.
Det är när jag provar min brudklänning och vänder mig om för din åsikt som jag
besviket inser att jag står där ensam.


Det är när mobil telefonen piper till som jag glatt tar tag i den,
kanske är det du. När telefonen ringer hoppas jag alltid på att få höra DIN röst.
Jag hatar den jävla telefonen, jag hatar tystnaden som du lämnade när du försvann.


Det är när jag sitter i en bil och en lastbil kommer förbi fönstren som hela jag stelnar,
hjärtat bultar, svetten pärlar sig längst ryggraden och det hugger, river, skär och gör ont.
SATANS JÄVLA LASTBILAR!!


Det är när någon galning kör om i 140 på en 50 väg som jag bara vill skrika.
Jag vill lämna över ditt skrik, mina mardrömmar så dom ska inse vad deras idiot-körning kan göra.
Den kan skilja två bästa vänner åt för livet.



Emma, du kommer ALLTID att vara MIN bästa vän,
ingen kan ta den platsen, ingen kan ersätta dig.


Jag kommer alltid bära dig i mitt hjärta, med stolthet.
Jag kommer alltid minnas dig, tänka på dig.


Jag kommer alltid sörja att du inte finns här just precis nu,
jag kommer alltid glädjas åt den tid vi fick.


Du var unik, speciell, snäll, omstänksam, generös,
söt, rolig och MIN bästa vän.


Enastående
Mamma
Min tvillingsjäl
Admirabel


Jag älskar dig! ♥ / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0