' DET ÄR MYCET NU.
copyright © .blogg.se 2011-12-18, 15:02:10 ♥ Vardag0 Kommentarer



Ja, min almenacka är FULL hela denna vecka. Vet inte hur jag ska hinna med allt men det ska väl gå på något vis. :)

Idag: Städa.
måndag: Praktik 9-15.30, sen åka till kupolen och köpa julklappar
tisdag: Praktik 9-15.30, simma och ev. storhandla (om vi får låna bilen.)
onsdag: Praktik 9-15.00, bildterapi 16.00, baka julgodis
torsdag: Praktik 9-15.30, storhandla om vi inte gör det på tisdag
fredag: storstäda så det är fint på julafton, slå in julklappar, fixa en överraskning åt hjärtat och baka.

Kommer nog bli en bra vecka trotts fullt schema. :) 
Nu ska jag ta mig i kragen och städa undan efter helgen. puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0