' Carro gästbloggar!
copyright © .blogg.se 2011-12-20, 22:17:29 ♥ Vardag0 Kommentarer


Hallå där, Kött&Blåbär!
Hur står det till såhär i juletider, fått någon ordning på allt julhandling, julgodis och allt sånt där?
Nu är det såhär att Sandra-lie's internet har stendött totalt, så då erbjöd jag mig att gästblogga lite :)
Kan börja med att berätta hur jag träffade Sandra!
Det var såhär att jag har känt Julian i ungefär 2 år, och utöver det så fick jag såsmåningom träffa den efterlängtade tjej som då var ute i julstöket och letade en nyårsklänning tillsammans med Julian. Jag blev bjuden på nyårsfirandet och deras förlovning och där började våran vänskap lite halvt sådär.
Sedan dess har det varit framochtillbaka mellan oss, lite missförstånd hit och dit och en människa jag umgicks med då tyckte inte att jag skulle umgås med Sandra för att h*n inte tyckte om henne. Och varje gång jag skulle vara med Sandra-lie vart denna onda människa sur på mig, bara för att jag hade andra vänner.

Iallafall så var jag och Sandra tillochfrån, och dom gångerna vi var med varandra så hade vi riktigt mysigt - satt ute, åt jordgubbar, chokladkaka och bara njöt & hade det trevligt.
Blev många gånger då vi inte hörde av varandra på flera veckor, just pga. denna människa.
Men sen för några månader sen började vi umgås igen, och jag fick följa med på deras kryssning som dom då hade bokat, och efter det har Sandra vart som en syster jag aldrig fick.
Jag är så glad för den vänskapen jag har idag med världens finaste tjej! ♥
Det som vi har idag, blir bara starkare & starkare för varje dag som går.
Och hur många dagar den än går då vi inte smsar eller ses så slutar vi alltid där vi va sist när vi träffas igen.

Jag är så lycklig som har en sån underbar vän som Sandra-lie.
Du är verkligen som en syster för mig!
Vi har redan skapat några jätte fina minnen, och många fler underbara kommer det bli.
Hädanefter ska inga falska, avundsjuka, eller tråkiga människor få förstöra vår fina vänskap, det kommer faktiskt aldrig gå! Hur mycket rykten, skitsnack och bullshit ni går runt och snackar, så kommer ni aldrig någonsin lyckas :)

Sandra-lie, jag är så stolt över dig & jag älskar dig jätte mycket! 
Nu när du kommit in i mitt liv, kan du lova att aldrig gå igen?




/Carro'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0