' 3 SAKER JAG LÄNGTAR EFTER SOM MEST JUST NU.
copyright © .blogg.se 2011-12-10, 19:44:23 ♥ Vardag0 Kommentarer


1. Att älsklingen ska sluta jobbet och komma och göra mig sällskap i soffan.
2. Lettlands resan - i need it.
3. 28 juli, största dagen i mitt liv. ♥


Febern har kommit och gått hela dagen, den har gjort att mitt blodsocker legat ganska högt och det i sig har gjort mig trött, illamående och irriterad. Huvudvärken vill inte ge med sig och jag måste erkänna att jag är lite av en man just nu. ;)

När älsklingen kommer hem ska vi se baksmällan två och mysa med popcorn. (ingen julmust fast det är lördag) Blir att sova ganska tidigt eftersom älsklingen ska upp och jobba imorgon. Själv ska jag satsa på en lika lugn dag som idag. Fast jag ska försöka att inte vara lika uttråkad som idag!

Hoppas ni alla får en mysig lördagskväll. Vi skrivs imorgon sötnosar.
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0