TRÖTTMÖSSA.
copyright © .blogg.se 2011-08-04, 21:49:06 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har fått höra att sen jag bytte header har min blogg sett knasig ut .. jag ska ta tag i den någon dag och försöka fixa till den så ni ser vad jag skriver! Men nu orkar jag inte. Har vart ute på språng hela dagen, först träffade jag bella och sen åkte jag till lisa.

Satt på deras balkong i solen och fikade och snacka skit. Alltid lika trevligt :) Kom hem för ca 40 min sen. Har ätit en brocoli/skinkpaj och halv kikar på en film. Funderar på att sova ..

Imorgon ska jag ut och gå med mamma och tyke och sen får vi se. Ska ha dejt med älsklingen och äta tacopaj och dricka lite vin på kvällen iallafall. :) Nu ska jag kika på filmen en liten stund och sen sova.

PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0