TORSDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-04, 11:00:06 ♥ Vardag0 Kommentarer

Förlåt för extremt dåligt uppdaterande från min sida, har vart mycket dom senaste dagarna! I tisdags låg jag bara med huvudvärk och illamående, svimmade två gånger och mådde allmänt piss.

Igår var jag och hjärtat vid slussen och åt lunch, så träffade vi Chris. :) Pratade om min framtida musikkarriär ;) och en hel del om bröllopet. Julian jobbade mellan 16 och 20 så då var jag hemma hos Bella & Thomas och firade att Marie tryckte ut en tjej för 20 år sen ;)

När jag kom hem därifrån kom Chris och Sofie så åkte vi till donken och hade dejt ;D Väl hemma myste jag med hjärtat och fick massage :D Somnade till att han kliade på ryggen! ♥

Idag är Julian i stockholm på gröna lund med jobbet, han åkte halv sju imorse och kommer hem någongång i natt. Jag ska fixa mina naglar som har börjat växa sjukt mkt och sen ska jag träffa bella en stund innan jag ska åka till borlänge och träffa lisa. :)

Får se hur länge jag blir borta och vad jag gör när jag kommer hem, lutar åt att se en film och äta nått gott .. en pizza kanske! (har ju en pojkvän som lämnar fickpengar när han åker bort!!) ;D ♥

Nu ska jag koka te, måla naglar och slappa framför tv:n en stund. Ha en bra dag!
PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0