TISDAG!?
copyright © .blogg.se 2011-08-16, 19:04:10 ♥ Vardag0 Kommentarer

Är det tisdag eller onsdag idag? Dagarna flyter ihop och idag har jag inte ens haft orken att klä på mig. Känner mig som en överkörd och sönder strimlad soppåse. Huvudet bultar, det knyter sig i magen, matsluten är bortblåst och jag är helt slut. Går runt som i en dimma och blir stundvis påmind om verkligheten.

 

Det känns ofattbart, jag känner mig maktlös. I detta läge är det skönt att jag har min underbara familj vid min sida. ♥ Julian, Nala & Findus ♥ Andra nära & kära är också fantastiska och jag skulle inte ta mig igenom det här utan er. I söndags var det extra skönt att jag hade surris barn att fokusera på, att Olivia kröp upp i min famn och myste.

 

Det är så lätt att ta saker och sina nära för givet, man förväntar sig inte att dom eller något ska försvinna helt plötsligt. Man tror hela tiden att man har ett helt liv på sig för allt och alla .. men det kan snabbt ryckas bort och man borde leva varje dag som att det inte kommer en morgondag.

 

Resten av denna dag tänker jag tillägna min familj, mysa och bara vara. Om jag hittar orken kanske det blir en kort promenad för hälsans skull också! Ta hand om er och tala om för dom ni älskar att ni gör det! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0