SÖNDAGS FIX.
copyright © .blogg.se 2011-08-07, 13:14:42 ♥ Vardag0 Kommentarer

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, pillade med bloggen som nu ska fungera korrekt igen. Sen blev det mcdonalds mat framför en film och sen låg jag i sängen och kika på 'ensam mamma söker' till halv ett på natten. Hade fruktansvärt ont i magen och kände mig febrig.

I morse vaknade jag sent, låg på hjärtats arm och blev kliad på ryggen och sen blev det brunch. Vi har prceis målat hjärtan som vi ska ha på borden till bröllopet. Dom ska få torka så ska vi måla baksidan sen också. Efter det blir det att städa undan eftersom det inte blev av igår.

Måste upp till svärföräldrarna och kolla till katten också, imorgon kommer dom hem och kan göra det själva, s k ö n t !! I kväll ska det göras lite matlådor också och sen blir det kraschlandning i sängen, är grymt trött och seg idag. Imorgon ska hjärtat jobba och jag ska träna och fixa lite små saker. :)

Nu ska jag kramas&pussas med världens finaste ♥

Ha en bra dag! PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0