SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-21, 15:43:49 ♥ Vardag1 Kommentarer

Vilken natt, har haft sån huvudvärk att sömnen inte vart som den ska. Var uppe en stund vid tio tiden men hade så ont att jag inte kunde ha ögonen öppna. Sov till halv tre och har nyss fått i mig lite mat. Tänkte att jag skulle trottsa huvudvärken och yrslet och städa undan. Vill få bort röran sen vi var i förrådet.

Annars blir det nog en ganska lugn dag idag. Vill passa på att säga grattis till Amanda och hennes kille som fick en soni helgen & grattis till Lars och hans tjej som fick en liten dotter ävn dom i helgen. :) 2011 måste vara en ny babyboom?

Nu ska jag dricka upp mitt te och samla kraft inför städningen. puss puss / S

ps. till alla er som har ett x där ute och en ny kärlek .. hur ställer ni er till att den nya vill se bilder från tiden med x:et? känns inte det bara onödigt..? som att riva upp gamla sår och skapa ett problem som inte finns egentligen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, tack! :) Vad gulligt av dig :)

2011-08-30 @ 22:53:00
URL: http://melajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0