SÖNDAG.
copyright © .blogg.se 2011-08-28, 19:39:31 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har inget kul att säga om denna dag då den varit skit! Men hjärtat håller på med mat, brocoli&skinkpaj. MUMMA! Efter maten ska jag städa så det är fint inför kalas imorgon. Det blir också första gången svärmor&svärfar kommer hem till oss + att vi ska berätta om bröllopet för dom som inte vet. Kan bli spännande!

 

Men innan kalas ska jag till sjukhuset, tur älsklingen är ledig och kan följa med mig då jag är galet nervös. Resten av veckan ser ut som så att det blir sjukhusbesök, lager 157 med Caroline, möten och lite sånt. Känns som jag inte har nått kul att skriva om så får se nör det blir någon uppdatering igen. Mår mest bara kasst och då ligger jag bara. Inte så kul för er att läsa om.

 

Nu blir det mat så vi skrivs en annan dag! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0