ONSDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-24, 14:03:41 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag blir våra små hjärtan 6 månader :) det har vi firat med hästkorv i deras mat ;) haha! Grattis mina små älsklingar ♥

 

Igår mådde jag inte alls bra, var på sjukhuset och fick dåliga nyheter men det är bara att försöka ta nya tag. Ska få träffa en läkare den 31 aug för att ev. röntga huvudet och se om det är nått som inte ska vara där. Låg i sängen hela dagen och kunde inte röra mig. Allt snurrade omkring,

 

När älsklingen kom hem från jobbet gjorde han mat till mig och det var det godaste jag ätit på länge.. idag mår jag lite bättre och ska försöka mig på en sväng på stan. Får se hur det går. Nu ska jag göra mig klar iallafall och sen får vi se vart denna dag tar vägen. Ända dagen hjärtat är ledig denna vecka så gäller att passa på att umgås!

 

Ha en bra dag så skrivs vi kanse senare idag. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0