NATTUGGLA.
copyright © .blogg.se 2011-08-27, 23:23:53 ♥ Vardag0 Kommentarer

Fick en hel del bakat idag men gör det sista imorgon! :)

Har spenderat kvällen med Caroline, spelat kort, ätit pizza, sett film och spelat mer kort. Härlig lördag´s kväll men nu saknar jag mitt hjärta sjukt mycket. Tycker inte om att sova utan honom vid min sida.. men imorgon får jag pussa på honom igen. ♥

 

Tänkte gå och sova snart för jag är sjukt trött, både i kropp, huvud och själ. Imorgon blir det som sakt att baka det sista och storstäda så det är fint när vi får besök på måndag. Tänkte kolla om det finns en tvätt tid också så man får bort tvättkorgen! (:

 

Sov gott sötisar så skrivs vi imorgon! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0