MIN ÄLSKLING SKÄMMER BORT MIG.
copyright © .blogg.se 2011-08-10, 18:43:13 ♥ Vardag0 Kommentarer

Idag har jag och hjärtat spenderat dagen på stan, var meningen att vi bara skulle dit en snabbis men blev några timmar. Och med hem hade vi en hel del nytt ..


boxningssäck + ett par handskar 499:- stadium!


och jag fick ett par riktiga träningsskor eftersom jag har sånna problem med fötterna,
blev ett par reebok easy tone :)

   
 

Och så fick jag nya träningskläder och en jätte bra vattenflaska. :)

Ska laga mat om en stund, det blir tacos och så blir det nog en film till det. Får se om det blir en promenad med dom nya skorna på i kväll :D Annars blir det lugnt. Imorgon ska jag till borlänge och passa barnen några timmar! Ha en bra kväll. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0