MÅNDAG!
copyright © .blogg.se 2011-08-01, 19:30:32 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har hunnit med massor idag, vart ute och gått, tränat, bakat bullar, fixat matlåda, diskat, duschat och sett film. :) Ska klä på mig snart och vänta in klockan. Ska möta älsklingen när han slutat jobba så ska vi upp till svärföräldrarna och vattna och ge katten mat. :)

När vi kommer hem blir det att slänga sig i sängen och kika på film och äta en bulle. Sen sova! Imorgon ska jag upp och ut och gå och sen tror jag att jag ska göra en STOR rensning i min garderob, finns för mkt sånt som man kanske använder senare men som bara ligger och tar plats. Ska försöka få ordning på sängkläderna och handdukarna också.

Nu ska jag dricka te och kika på lite tv. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0