MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-22, 18:51:57 ♥ Vardag0 Kommentarer

Vilken dag .. först har jag & älsklingen tvättat mellan 11 & 15. Under tiden vi tvättade hann jag med att måla soffbordet så nu ser det bra ut igen! När hjärtat åkte till jobbet bakade jag hallonmuffins & kärleksmumms tills hans födelsedag. Ska baka lite mer saker men måste handla först!

Nyss åt jag korvstroganoff sen igår och drack typ en halv flaska ramlösa :P tror jag druckit lite dåligt idag. Ska diska om en stund och städa undan efter bakningen och målandet. Sen blir det att ta en dusch och se en film. När älsklingen kommer hem blir det nog att lägga sig i sängen och se film .. är sjukt trött!

Funderar på att ta en kvällspromenad och möta hjärtat när han slutat .. får se om jag orkar! Ha en bra dag så skrivs vi imorgon. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0