MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-08, 13:09:07 ♥ Vardag0 Kommentarer

                 
                                                                               Jag & mitt hjärta på 5-kampen 30/7 :)


Hade jätte svårt att somna i natt, alla tankar & känslor kom över mig och jag grät för en rad saker bl.a saknade jag min älskade farmor. Jag minns hur hon luktade, att jag var rädd för att göra henne illa när jag kramade henne för hårt. Min älskade fina farmor. ♥

Till slut somnade jag, tack vare min älskling. Vakande till när han åkte till jobbet i morse men sen somnade jag om. Vaknade igen vid tolv, galet va man sover länge när man inte kan sova bra på natten. Kollade posten och hade fått ett vykort från gotland, trevligt! :)

Får se vad jag hittar på idag, hjärtat ska från ett jobb till nästa idag så vi ses inte förens vid tio i kväll om han inte hinner hem för att hämta en matlåda då. Nu ska jag göra nått att äta och slänga mig i soffan, får kramper i höger äggstock lite då och då så kan knappt röra mig. :S

Ha en bra dag! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0