LÖRDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-27, 13:02:01 ♥ Vardag0 Kommentarer

Blev en lyckad kväll med fotspa igår, jag fick fotspasaker i gåva. :) När vi hade pillat klart med fötterna och fått snygga tånaglar (jag har mörkblå med glitter ;D hihi) högg vi in på räkorna och vinet. Blev massa prat och vid halv tio tiden åkte gästerna hem. Jag var helt slut eftersom jag vart vaken sen sex på morgonen. :P

 

Satt och prata med älsklingen ett tag och somnade sen som en stock! Idag har vi hunnit med att storhandla, men att gå till willys och sen hem igen var ingen hitt.. men men mat måste man ju ha! Älsklingen har åkt för att jobba dygn så han ser jag inte förens imorgon förmiddag. /:

 

Jag har plockat in all mat .. diskat och dammsugit efter gårdagen & satt upp höstgardin i stora rummet. :) Om ett tag ska jag ta tag i bakningen så man har nått mummsigt att bjuda på när vi ska fira julian på måndag. Senare idag kommer Caroline förbi ett tag och sen får vi se vad som händer. :)

 

Nu ska jag försöka äta lite och vila en stund. Ha en bra lördag! PUSS / S

ps. imorgon bjuder jag på lite nya foton! håll utkik ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0