LCHF.
copyright © .blogg.se 2011-08-08, 18:31:33 ♥ 0 Kommentarer

Jag har pratat med en gammal klasskompis om LCHF, hon håller på med det och tycker att det fungerar jätte bra. Jag har hört flera säga att det är bra och att man blir och må så mycket bättre. Tog upp detta med min diabetessköterska och hon tyckte det var värt att testa om jag kände att jag ville det.

Hon gav mig tipset att sakta göra en sockerminskning under denna månad och börja i sep. med LCHF. Känns som en bra plan. Ska prata med hjärtat och se vad han säger. Ska även läsa på lite mer om det och kolla på recepten, kan jag få ett bättre blodsocker, bli piggare, gladare och samtidigt gå ner i vikt så är det bara bra. :)

Är det någon av er som testat eller håller på med LCHF? :) PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0