IT´S OK TO NOT BE OK.
copyright © .blogg.se 2011-08-25, 11:44:16 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har spenderat förmiddagen med att prata med olika läkare, för min del mest men även för dom små busarna. Jag har 3 st läkartider inbokade bara nu dom närmaste veckorna och sen ska jag få tid till en till! Kan ju alltid hoppas att NÅGON av dom vet vad som är fel..

Katterna har också fått en tid till sjukhuset för att ID-märkas och steriliseras/kastreras. Blir en fattig månad igen då .. men det kan det ju vara värt! Hjärtat jobbar idag mellan 13 och 21, jag ska försöka ta mig till affären och handla lite så jag kan baka. Senare kommer Daniela hit, hon ska sova här i natt. :)

Men nu ska jag klä på mig innan jag sjunker ihop helt.. puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0