INGEN VANLIG DAG..
copyright © .blogg.se 2011-08-26, 09:59:05 ♥ Vardag1 Kommentarer

FÖR DET ÄR JULIAN´S FÖDELSEDAG! ♥


Min dag började 06.10 idag, fixade frukost och paket åt älsklingen. :) Sen kom Daniela förbi och hjärtat gick till jobbet, satt och prata om allt möjligt och sen gick hon. Jag ska diska det sista och dammsuga så det är snyggt här hemma i kväll och sen ska jag göra mig klar och åka ner på stan. 

 

Jag ska in på systemet och förbi älsklingens jobb med en tårta. :) Sen blir det hem och vila middag en stund, göra mig klar för kvällen. Spa, räkor & vin står på schemat! Vilken toppen fredag. :) Ha en bra dag så skrivs vi imorgon. PUSS / S

 

GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN DAG, HOPPAS DU BLEV NÖJD MED PRESENTERNA! JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Julian

Jag blev mer än nöjd min älskling!!!

2011-08-26 @ 21:20:52
URL: http://sandiieliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0