HELT SLUT.
copyright © .blogg.se 2011-08-25, 17:55:56 ♥ Vardag0 Kommentarer

Efter fyra timmar på stan är jag helt slut. Åkte ner med hjärtat när han var på väg till jobbet, kikade omkring i alla möjliga affärer. Plötsligt kom en ilning genom ryggen och upp i huvudet, kändes som jag skulle svimma. Skakade och svettades och mådde illa. Satte mig på bussen hem utan att ha fått göra det jag ska. Blev tillbaka till stan ganska direkt. Fick med mig hjärtats presenter och hann med att handla lite på hemköp.

Daniela kommer inte idag men när älsklingen kommer hem från jobbet ska jag och han äta pizza, se film och mysa. Han jobbar hela helgen så får passa på medans man har en kväll med honom. Imorgon fyller han år, han ska få en överaskning på morgonen innan han åker till jobbet.

Sen ska jag städa och baka. På kvällen kommer mamma, maria & linda. Vi ska ha spa kväll med hjälp från surri och sen blir det vin&räkor och massa tjejsnack. ♥ Lördag & söndag blir nog 'ta det lunt - hämta andan' dagar eftersom älsklingen jobbar dygn.

Nu ska jag gömma hans presenter så han inte tjuvöppnar när han kommer hem ;) ha en bra kväll!
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0