HEJA MIG.
copyright © .blogg.se 2011-08-21, 20:43:57 ♥ Vardag0 Kommentarer

Trottsade huvudvärk & yrsel och STORstäda lägenheten, plockade upp alla kartonger och fixade om lite i ena hyllan. Sen blev det ner i förrådet med tomma kartonger, bokade tvätt tid och lagade sen den godaste korvstroganoff jag lyckats med i hela mitt liv.. blev till och med matlådor. :D

Fortsätter denna söndag med att duscha, fixa naglarna, dricka te, kolla i IKEA katalogen och se en film. Imorgon ska vi tvätta innan hjärtat ska jobba kväll. Medans han jobbar tänkte jag baka lite tills han fyller år. :) Sen får vi se vad som händer och sker. Nu ska jag iallafall duscha. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0